Direktlänk till inlägg 1 april 2015

Premiär idag ♥

Av Adam Nilsson - 1 april 2015 08:56

Första april, det innebär att man inte ska gå på alla lustigkurrars skämt eller åtminstone inte gå på dessa.

Dessutom är det premiär för Fast and Furious 7, verkar vara riktigt bra om man ser till trailern. För ni som inte har sett den kan ni alltid kolla på den här: 

Är själv väldigt sugen på att se denna men det lär inte bli förrän till helgen. 

Vin Diesel; ♥  Family is the most important ♥ 

För ytterliggare information, kika in på: http://www.fastandfurious7.se/.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adam Nilsson - 5 juni 2015 15:25

Hej!    Vill önska alla som tar studenten idag en riktigt bra dag!  Fira den väl med alla vänner och släktingar, ta vara på ögonblicket och njut i det underbara vädret. Om ni har sökt in på högskola önskar jag er all lycka till och hoppas ni ko...

Av Adam Nilsson - 10 april 2015 09:01

Föräldrarna är iväg och jag kommer spendera min helg ensam med min syster. Ser fram emot att spendera tid tillsammans med henne, tycker jag har världens bästa syrra som alltid bjuder på sig själv. Önskar alla en trevlig helg! ♥ Blir en del...

Av Adam Nilsson - 9 april 2015 09:18

Hoppas alla har en bra dag och ser fram emot helgen, idag blir det middag hos min underbara Mormor & Morfar. Veckans låt med: Imagine Dragons - Radioactive ...

Av Adam Nilsson - 7 april 2015 08:29

Hoppas att alla haft en bra påskhelg med mycket trevligt umgänge och god mat. Det har i alla fall jag haft och njuter av varje dag som man får leva. Var kul att vara på läger i helgen men idag sitter jag med världens träningsvärk. I vilket fall som h...

Av Adam Nilsson - 2 april 2015 08:27

Sista dagen på jobbsökarstället idag sen tar jag efterlängtat påskledigt. Hoppas alla får det bra och hittar på något riktigt roligt under påskhelgen ^^.        ...

Presentation


♥ Frihet = Kärlek ♥
♥ Integrity = Imminity ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards